تصویر هدر بخش پست‌ها

دارک بلاگ 🖤✨

هر کار عشقتون کشید بکنین.

تشکر ویژه ✨ 💫

تشکر ویژه ✨ 💫

| Saya☆゚

ادامه لطفا

خب من می‌خوام یه تشکر کنم و تازه قالب اینا رو عوض کردیم امیدوارم خوشتون اومده باشه اول از همه می‌خوام از زهرا و وبش سوشی کد تشکر کنیم که قالب و دکمه ها و بالابر طراحی کرد که خیلی داستان شد و الان نویسنده قشنگ وبمون هست و فعالیتاش عالیه و قالب جدید که توسط آماتیس که قیمت های واقعا مناسب داره و واقعا کارش هم عالیه داخل پست ثابت اسم وبشو نوشته حتما حتی اگه سفارش ندارین بهش سر بزنین از نظر من عالیه نمیخوام تبلیغ کنم یا از این چیزا من فقط و فقط قصدم تشکر از این دو بزرگوار و نویسنده های زحمتکش پس لطفاً و لطفا از این دو نفر حمایت کنید ممنون از شما بازدید کنندگان که همیشه حمایت می‌کنین من فقط قیمت های که راحت تونستم بپردازم پرداختم و خواستم که یه کار دیگه هم بکنم و اینکه فعالیت هم نداشتم این مدت پس اینم یه فعالیت البته فعالیت میکنم ولی خیلی کمم پس خب ممنونم که تا آخر خوندین❤️